سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا: دشمن جوانان را هدف گرفته است

http://nahaja.aja.ir/Portal/Picture/

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت گفت: در هجمه عظیم فرهنگی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان ناتوی فرهنگی یاد می کنند، دشمن جامعه ما بخصوص قشر جوان هدف قرار گرفته است.  به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در مراسم تجلیل از اساتید قرآن کریم فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی  که با حضور امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده معاون هماهنگ کننده و دیگر فرماندهان و مسئولین این نیرو برگزار شد، گفت: بایستی متولیان امور فرهنگی به اقتضای تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن  برنامه ریزی های متناسب را برای خنثی کردن این تهدیدات مد نظر قرار دهند.


وی افزود: برای مقابله با نفوذ و تهاجم بسیار پنهان دشمن باید هوشیار باشیم و برنامه ریزی دقیقی انجام دهیم و یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن پناه بردن به برنامه های قرآنی است، چرا که هرچه ارتباط مان با قرآن بیشتر باشد به همان میزان از ناهنجاری ها فاصله خواهیم گرفت.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا اظهار داشت: اگر فرهنگ قرآن در جامعه نهادینه شود، دشمن دیگر نخواهد توانست عرض اندام کند.


 وی یکی از ویژگی های خانواده نیروی هوایی را اهتمام به مسائل علمی و ارتقای تحصیلی بر شمرد و گفت: اگر فقط همین یک بعد را در پیش بگیریم با مشکل مواجه خواهیم شد. علم، آگاهی و تخصص بایستی همراه با تدین باشد که اگر غیر از این باشد انسان خسارت می بیند.


حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت با بیان اینکه به همان میزان که در مسائل علمی اهتمام داریم باید در مسائل اعتقادی هم کوشا باشیم بیان داشت: همراه با علم باید جهت گیری اعتقادی باشد که در غیر اینصورت ناهنجاری های جامعه اشاعه پیدا خواهند کرد.


وی با اشاره به تاثیرگزاری قرآن در زندگی و آخرت گفت: همه دردهای ظاهری، باطنی، بیرونی و درونی را قرآن شفا می دهد، وقتی که فرزندانمان حافظ قرآن باشند در فراگیری همه علوم موفق خواهند شد و ما به هر میزان که نسبت به فرزندانمان دلسوز هستیم باید در فراگیری، آموزش، تعلیم و تعلم قرآن هم باید اهتمام ویژه داشته باشیم.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا افزود: خانواده هایی که در پناه قرآن هستند، سالم هستند و آرزوی هر خانواده ای داشتن فرزندانی سالم، مفید و موثر در جامعه است که این مهم با پناه بردن به قرآن محقق خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت در پایان با ابراز امیدواری و آرزوی موفقیت برای متولیان امور فرهنگی گفت: متوالیان امور قرآنی با برنامه ریزی دقیق، خانواده های کارکنان را در عصر کنونی که هجمه فرهنگی زیادی بر کشور وارد می شود از گزند آسیب های اجتماعی مصون نگه دارند.


در پایان این مراسم با اهداء هدایایی از اساتید قرآن فرماندهی آموزش های هوایی  شهید خضرایی تجلیل به عمل آمد.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.