سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

امام جمعه موقت تهران: نیروی هوایی اولین بهای انقلاب را پرداخته است

http://nahaja.aja.ir/Portal/Picture/

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: مجموعه نیروی هوایی با آن بیعت تاریخی و اثرگذار و تقدیم شهدای گرانقدر در زمان پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، اولین نیرویی بود که بهای انقلاب را پرداخت و امروز امانت دار آن است.  به گزارش روابط عمومی نهاجا حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسمی که امروز صبح  پنج شنبه 29 بهمن با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رییس اداره عقیدتی  و دیگر فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی ارتش در مسجد النبی(ص) ستاد این نیرو برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور در جمع حافظان آسمان ایران اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با بهای گران و تقدیم خون های پاک فراوانی به دست ما رسیده است که مجموعه نیروی هوایی جزو اولین کسانی بود که بهای انقلاب را پرداخت و امروز امانت دار آن هستند.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی ضمن دعوت از حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو افزود مجلس و خبرگان را آبروی نظام اسلامی هستند، پس در انتخاب خود باید بصیرت به خرج دهیم و افرادی را انتخاب کنیم که ولایت مدار،حامی رهبری و دلسوز انقلاب باشند.


وی اظهار داشت: امروز افرادی که دشمنان از آنها در رسانه های بیگانه تبلیغ و تمجید می کنند در بین نامزد ها حضور دارند که این موضوع اهمیت دقت در انتخاب را بیش از پیش مشخص می کند.


امام جمعه موقت تهران با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی بزرگوار تنها مدافع ولایت و ولی زمان بود که تا آخرین لحظه عمر خویش در خاکریز دفاع از ولایت باقی ماند و در همین راه به شهادت رسید.


وی با بیان اینکه ارزش انسان به میزان علم و عقل است افزود: : اگر انسان خود را بشناسد و جوهر گرانقدر وجود خود را درک کند، حتی یک لحظه وقت را از دست نداده و با جمع آوری توشه آخرت زندگی ابدی خود را تضمین خواهد کرد.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.