سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

فرمانده ناجا:تولید مواد مخدر صنعتی در کشور نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: تولید مواد مخدر صنعتی در کشور نگران‌کننده است

فرمانده نیروی انتظامی گفت ورود مواد مخدر صنعتی و سنتی به ایران یا تولید آن از مشکلات نگران‌کننده‌ کشورمان است.  سردار حسین اشتری صبح امروز در جمع فرماندهان نیروی انتظامی در اردبیل اظهار کرد: وظیفه همه ما است که با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر مقابله شبانه‌روزی داشته باشیم تا کمتر جوانان ما دچار آسیب و انحراف در این زمینه شوند.


فرمانده نیروی انتظامی گفت: مسئله نگران‌کننده‌ای که در کشور وجود دارد معضل اعتیاد و ورود مواد مخدر صنعتی و سنتی به کشور و تولید مواد مخدر صنعتی در ایران است.


اشتری موضوع تلاش نیروی انتظامی را در جلوگیری از فساد سازمان یافته اعم از فساد اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یادآور شد و افزود: بخشی از این اقدامات سازمان یافته در قالب شبکه‌های مجازی و اجتماعی اتفاق می‌افتد که واقعا مغایر با حفظ ارزش‌های اسلامی و مبانی دینی است و ضرورت دارد با چنین فضای نامطلوبی برخورد شود.


وی از برخورد جدی با شبکه‌های اجتماعی و فضاهای اجتماعی مروج فرهنگ بی‌بند و باری خبر داد و گفت: نباید در این حوزه دچار غفلت شویم و ضروری است خانواده‌ها در رفع این آسیب آستین بالا بزنند.


فرمانده نیروی انتظامی نگاه نیروی انتظامی را نگاه پیشگیرانه از جرایم و برخورد با آنها اعلام کرد و افزود: ما در تامین امنیت در همه ابعاد ورود پیدا کردیم و سعی‌مان بر این است تا با کمترین حاشیه‌سازی بیشترین اقدام عملیاتی را در تامین امنیت در ابعاد مختلف انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.