سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

برگزاری کنسرتها براساس سیاست‌های گذشته

 برگزاری کنسرتها براساس سیاست‌های گذشته

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تغییرات در وزارت ارشاد در اولویت قرار ندارد و به دنبال سرعت‌بخشی و توسعه فعالیت‌های گذشته هستیم.   حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها  در خصوص برخی از حواشی این سازمان پاسخگو بود. 

 
وی در این بازدید گفت: در حوزه موسیقی و سینما چارچوب، ضوابط و سیاست‌های تعیین شده را ادامه می‌دهیم و هر زمانی که فضا مناسب بود و هزینه‌تراشی بیش از حد برای فرهنگ کشور نداشتیم آن را اجرایی می‌کنیم. 
 
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اخبار جابه‌جایی برخی از معاونان وزارت ارشاد گفت: تغییرات موضوع بحث این وزارت و شخص وزیر نبوده و نیست بلکه توسعه در سرعت‌بخشی فعالیت‌های پیش رو اولویت صالحی‌امیری است. 
 
نوش‌آبادی درباره سیاست‌های وزیر جدید درباره اجرای موسیقی و کنسرت در شهرهای مذهبی گفت: سیاست‌های وزیر کماکان همانند دوران گذشته است و ملاحظات گذشته براساس موقعیت‌های محیطی و زمانی انجام می‌شود و براساس نظرات شخصی و سلیقه افراد تصمیم‌گیری نمی‌شود.
 
وی درباره بازگشت و ادامه فعالیت هنرمندان سینما و تلویزیون به ایران توضیح داد: اگر این هنرمندان از نظر مسائل اخلاقی، سیاسی و امنیتی جزمی مرتکب نشده باشند مانعی برای بازگشت و ادامه فعالیت آنها وجود ندارد.  ا بارها اعلام کرده بودیم که فریب این سراب‌ها را نخورد و همواره نگاه جمهوری اسلامی ایران با نگاه رأفت بوده اما هیچ فرش قرمزی پهن نمی‌کنیم و در صورت بازگشت و عدم ارتکاب به جرمی می‌توان ادامه فعالیت دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.