سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

امیرسرتیپ پوردستان: منشاء اصلی قرآن هراسی در جهان، سیاست های استعمارگرانه است

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=7616bc75-6716-4ac2-8ab2-642dc7367040

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش دشمنان برای گسترش قرآن هراسی در جهان، گفت: نشان دادن چهره نورانی قرآن مجید بعنوان یک چهره خشن و تروریست پرور، ریشه در سیاست های استعمارگران دارد.
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در آیین پایانی مرحله ستادی سی و ششمین دوره مسابقه های قرآنی ارتش در سالن اجتماعات هتل صفای قم، اظهار کرد: استعمار در این راه سرمایه گذاری های عظیمی انجام داده و این حرکت را از یک قرن پیش آغاز کرده اما علی رغم تمام تلاش های آنها تقدس و عظمت فعالیت در ساحت قرآن صدها بلکه هزاران بار بیشتر شده است  وی با بیان اینکه به اعتراف دشمنان، قرآن نه یک کتاب دینی بلکه کتاب اخلاق و سیاست است، افزود: دشمن از مدت ها قبل این واقعیت را به خوبی فهمیده که اگر بخواهد بر مسلمانان سلطه و تسلط پیدا کند، باید کاری کند که مردم قرآن نخوانند و اگر هم می خوانند چیزی از آن متوجه نشوند و این سیاست تعریف شده، در قالب طرح اسلام هراسی استکبار دنبال می شود.
امیر سرتیپ پوردستان با اشاره به برنامه های تبلیغاتی و مخرب استکبار برای ارائه چهره ای بسیار زشت و مروج جنایت و خشونت از قرآن از طریق ساخت و تولید فیلم های سینمایی، که اسلام را آیینی خشونت طلب و دشمن آزادی می داند، افزود: دشمن همواره با این قبیل اقدام ها درصدد بوده تا افکار عمومی جهان را از توجه به پیام های اخلاقی و انسان ساز قرآن منحرف کند و در عوض تصویری غیر واقعی را از قرآن به مردم ارائه دهد.
وی با تاکید بر اینکه دشمن از این همه توطئه و سیاه نمایی علیه قرآن، راه به جایی نمی برد افزود: به طور حتم وقتی دشمن با قوت و قدرت و همه امکانات و ظرفیت های خود با این کتاب الهی مقابله می کند، دادن بهای بیشتر به قرآن و تمرکز فعالیت های فرهنگی روی محفل های قرآنی یک وظیفه همگانی است.
امیر پوردستان گفت: امروز خداوند را شاکر هستیم که به برکت انقلاب اسلامی و انفاس قدسی حضرت امام(ره) و جانشین بر حق او رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) مُبلغان قرآنی زیادی در کشور تربیت شده و این کلام نورانی وحی را تا قلب آفریقا و اروپا ترویج می کنند.
وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره های قرآنی در ارتش گفت: به برکت این جلسه ها و کانون های قرآنی است که رهبر معظم انقلاب ارتش را یک ارتش متدین و قرآنی خطاب می فرمایند.
جانشین فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف اصلی داعش و همه گروه های تکفیری و سلفی ایجاد اختلاف بین مسلمانان یعنی شیعه و سنی است، افزود: استکبار جهانی تصور می کرد با شکل دادن گروه داعش جبهه ای برای رویارویی مسلمانان با یکدیگر تشکیل می شود.
پوردستان یادآور شد: عمق و ژرفای دید رهبر فرزانه انقلاب باعث شده ایران اسلامی با قوت، قدرت و استحکام از گردنه های خطرناک و صعب العبور عبور کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.