سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

پاسخ آتش‌نشانی به شایعات شبکه‌های اجتماعی/احتمال انفجار وجود دارد

خبرگزاری فارس: پاسخ آتش‌نشانی به شایعات شبکه‌های اجتماعی/احتمال انفجار وجود دارد/مصدومیت ۸۳ نفر/ ۵ نفر در بیمارستان بستری هستند/ شهادت یکی از آتش‌نشانان/ریزش قسمتی از ساختمان مجاور پلاسکو/ هیچ یک از اجساد خارج نشده است

27 ساعت از حادثه آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو می‌گذرد و مأموران همچنان بی‌وقفه تلاش می‌کنند تا هر چه سریع‌تر آواربرداری پایان یابد.  ساختمان پلاسکو یکی از ساختمان‌های بزرگ و تجاری تهران که قدمت 53 ساله دارد که صبح روز پنجشنبه دچار آتش سوزی گسترده شده بود.

از این ساختمان 17 طبقه به‌عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران یاد می‌شود.

در زیر آخرین روند اقدامات انجام شده را می‌خوانید:

 


حفر تونل برای یافتن آتش نشانان محبوس در پلاسکو

 

11:43/ اسامی بستری در بیمارستان :
1- فخرالدین گودرزی (پارس) – 38 ساله –
2- امیر مهدیانی (کسری) – 50 ساله – بخش جراحی – مولتیپل تروما
3- بهروز اجاقی (امیر اعلم) – 47 ساله - بخش اورژانس - بیمارستان

فوتی : 1 (بهنام میرزاخانی – بیمارستان مطهری) 65 درصد سوختگی – 06:45 صبح فوت )

11:41/ سومین جلسه کمیته بحران حادثه ساختمان پلاسکو هم‌اکنون با حضور شهردار تهران، فرمانده ناجا، استاندار تهران، فرمانده کل سپاه پاسداران، سخنگوی سازمان آتش نشانی، رئیس پلیس پایتخت، وزیر کشور و فرماندار تهران در حال برگزاری است.


شک و انتظار برای شنیدن یک خبر خوش از پلاسکو


یادی که فراموش نمی شود

11:36/ یک منبع آگاه حاضر در حادثه ساختمان پلاسکو گفت: روند آوار برداری ساختمان پلاسکو تا ۲ روز آینده ادامه خواهد داشت. هم‌اکنون تقریبا حدود هر ۱۰ دقیقه یک کمپرسی بقایای ساختمان فرو ریخته پلاسکو را به خارج محل منتقل می‌کند.

11:32/ رئیس اتاق اصناف: کاسبان پلاسکو نگران نباشند. محلی برای استقرار اصناف، در دستور قرار دارد.


حضور سردار سرلشکر عزیز جعفری در محل حادثه پلاسکو

11:27/ هم اکنون سردار سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل حادثه پلاسکو حضور یافت.

11:25/ در پی حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، محمد نواز شریف نخست وزیر پاکستان با صدور پیامی، این ضایعه را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

11:23/ رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران گفت: در محدوده ساختمان پلاسکو مدرسه‌ای وجود ندارد تنها یک دبیرستان با کمی فاصله از پلاسکو وجود دارد که به علت بعد مسافت آسیبی ندیده است.
اگر محدودیتی در تردد ایجاد شود این احتمال وجود دارد که ما خودمان درباره تعطیلی مدرسه با هماهنگی منطقه و مدیریت مدرسه تصمیم گیری کنیم.

11:22/ حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران: هنوز کسی از زیر آوار بیرون نیامده/ آماری که در فضای مجازی داده می شود نادرست بوده و مستند نیست.

11:20/ سردار قادر کریمی جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ: وسایل و اشیاء مالکان ساختمان پلاسکو در «گنجینه پلیس» با ثبت شماره نگهداری می‌شود و مالکان می‌توانند پس از اتمام عملیات امداد و نجات برای دریافت مدارک خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

11:14/ تیم های ویژه واکنش سریع هلال احمر قم به محل حادثه اعزام شدند.


پلاسکو؛ هم‌اکنون

 


داغ بر دل نشسته

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.