سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

رونمایی سردیس ستوان یکم شهید محسن قطاسلو از شهدای والامقام مدافع حرم ارتش

http://www.aja.ir/portal/picture/

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از رونمایی سردیس ستوان یکم شهید محسن قطاسلو از شهدای والامقام مدافع حرم ارتش در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان ولیعصر(عج) خبر داد.  امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام افزود: سردیس این شهید مدافع حرم که به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش ساخته شده با همکاری شرکت مترو تهران در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدای گرانقدر مدافع حرم ساعت 18 عصر سه شنبه 24 مرداد 96 با حضور مردم و مسئولین کشوری و لشکری در ایستگاه مترو میدان ولیعصر(عج) رونمایی خواهد شد.

وی گفت: ستوان یکم شهید محسن قطاسلو در تاریخ 7 بهمن 1367 در شهرستان پاک دشت ورامین در استان تهران چشم به جهان گشود و در نیمه شب بیست و یکم فروردین 1395 در منطقه عمومی جنوب حلب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اضافه کرد: شهید محسن قطاسلو از جمله تکاوران ورزیده ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که تبحر ویژه ای در آموزش های مختلف از جمله شنا، غریق نجات، غواصی، تکاوری و مربیگیری کوهستان، جهت یابی و ورزش های همگانی داشت.

امیر سرتیپ دوم گلفام یادآور شد، این شهید سرافراز ارتش اسلام به منظور دفاع از حریم اهل بیت(ع) داوطلبانه عازم سوریه شد و در هنگام انجام ماموریت مستشاری به دیگر همرزمان شهیدش پیوست و آسمانی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.