سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

لاریجانی: کمر داعش در منطقه شکست

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های مجمع مجالس آسیایی گفت: این مجمع رفته رفته به سمت نقش آفرینی در حوزه اقتصادی و رفع مرافعات منطقه و آسیا پیش می‌رود.علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (سه شنبه، ٣٠ آبان ماه) در راس هیئتی برای حضور در دومین مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی به ترکیه سفر کرد، در بدو ورود خود به فرودگاه بین المللی آتاتورک در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:  مجمع بین المجالس آسیایی در جایگاهی است که بیش از 40 کشور عضو آن بوده و ظرفیت خوبی دارد چرا که کشورهایی دارای قدرت اقتصادی همچون چین و هند عضو آن هستند.

اردوغان: ایران حساسیت‌های ترکیه را لحاظ می‌کند/ دولت اسد همچنان پابرجاست

خبرگزاری فارس: اردوغان: ایران حساسیت‌های ترکیه را لحاظ می‌کند/ دولت اسد همچنان پابرجاست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز سه‌شنبه گفت روند ظهور و نابودی گروه تروریستی داعش پر از ابهامات است و ایالات متحده باید توضیح دهد به چه دلیلی ارسال سلاح به سوریه را ادامه می‌دهد.اردوغان طی سخنرانی در جمع نمایندگان پارلمانی حزب عدالت و توسعه مدعی شد عملیات «سپر فرات» از سوی ترکیه در شمال سوریه، اولین گام برای نابودی داعش بود و آنکارا اولین دولتی بود که اثبات کرد آنها یک گروه بی‌ارزش هستند.

برانکو: حقی به بیرانوند نمی‌دهم و عذرخواهی می‌کنم/ بازی با پارس جم دربی است

خبرگزاری فارس: حقی به بیرانوند نمی‌دهم و عذرخواهی می‌کنم/ بازی با پارس جم دربی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بابت رفتار و توهین بیرانوند از هواداران عذرخواهی می‌کنم،‌ چون او حق ندارد به کسی توهین کند.

مسکو: ایران، روسیه و ترکیه برای افزایش همکاری در ادلب سوریه توافق کردند

خبرگزاری فارس: مسکو: ایران، روسیه و ترکیه برای افزایش همکاری در ادلب سوریه توافق کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که تهران، آنکارا و مسکو در خصوص افزایش همکاری‌ها در منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه به توافق رسیده‌اند.

روحانی در تماس تلفنی مکرون:

خبرگزاری فارس: اجرای کامل و دقیق برجام، آزمون مهمی برای سایر همکاری‌ها در عرصه بین المللی است/ برای مردم منطقه فقط مردم منطقه تصمیم می گیرند/خواست ایران پایان محاصره و بمباران یمن

رئیس جمهور در تماس تلفنی با رئیس جمهور فرانسه اجرای کامل و دقیق برجام را آزمون مهمی برای سایر همکاری‌ها در عرصه بین المللی دانست.