سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

تحریم رئیس قوه یک کشور، عبور از خطوط قرمز بین المللی است

خبرگزاری فارس: تحریم رئیس قوه یک کشور، عبور از خطوط قرمز بین المللی است/ با ایجاد راه‌های امن در فضای مجازی به مردم حق انتخاب بدهیم

به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تسلیت مجدد جان باختن تعدادی از دریانوردان کشورمان در جریان حادثه تصادف نفت کش سانچی در آبهای چین، تلاش این دریانوردان برای اعتلای کشور را جهادگونه توصیف کرد و گفت: این حادثه واقعاً مصیبت بسیار بزرگی بود که علاوه بر خانواده های این عزیزان، کل کشور را عزادار کرد. این جان باختگان، فرزندان ایران بودند که در جریان خدمت به کشور گرفتار این حادثه غم بار شدند.

تلاش دریانوردان بویژه در شرایط خاص اقتصادی، جهادگونه بوده است

رئیس قوه قضاییه با اشاره به آیه شریفه «و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون»، صبر بر این مصیبت را مورد بشارت الهی دانست و افزود: مجدداً به خانواده این عزیزان تسلیت می گویم و برای جان باختگان این حادثه از درگاه خداوند متعال درجات عالی را مسئلت می کنم.آیت الله آملی لاریجانی اضافه کرد: همه ما باید از این  دیار به عوالم دیگر سفر کنیم و ارتحال از این دنیا سرنوشت محتوم بشر است ولکن برخی سفرها توأم با مصائبی است که حقاً دردناکند و صبر بسیار می طلبند. بنابراین برای بازماندگان این عزیزان آرزوی صبر و آرامش می کنیم. تلاش این عزیزان برای اعتلای کشور بویژه در شرایط خاص اقتصادی تلاش جهادگونه بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.