سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

جواب منتقدان را با نتایج دادیم/ تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس در جریان است

خبرگزاری فارس: جواب منتقدان را با نتایج دادیم/ تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس در جریان است

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری تیمش از بازی مقابل سپیدرود گفت: آخرین بازی ما است در لیگ برتر و بعد از آن جشن قهرمانی خواهیم گرفت. طبیعی است که دوست داریم مقابل هوادارانمان آخری بازی را که با جشن قهرمانی همراه خواهد بود با برد پشت سر بگذاریم. من از شما اصحاب رسانه که در طول فصل از من حمایت کردید و زحمت کشیدید، شکر می‌کنم امیدوارم همین روند را در کنار هم ادامه دهیم و همینطور لازم می دانم از هواداران پرشور پرسپولیس که در همه جای ایران ما را حمایت کردند، تشکر کنم و یک تبریک ویژه به آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره باشگاه که ما را حمایت کردند، بگویم. از کادر فنی پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که کنار من زحمت‌های زیادی کشیدند تا تیم موفق شود و یک تبریک ویژه به همه بازیکنانم که تلاش ویژه‌ای کردند و توانستیم قهرمان شویم. به علی کریمی هم تبریک می‌گویم که اعتماد به نفس و توانایی خودش را نشان داد و یک تیم را که در شرایط سختی قرار داشت توانست در لیگ برتر نگه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.