صداقت

سردار علی بلالی معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در جمع کارکنان و هنرآموزان مرکز آموزش درجه داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در هر زمینه ای راهگشا دانست و با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر گفت:

با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی متوجه خواهیم شد که دشمنان این مرز و بوم همواره درصدد ایجاد رخنه در این نظام، به منظور دستیابی به اهداف پلید خود بوده و هستند که وقایعی همچون کودتای نقاب، حمله نظامی به طبس، اعمال تحریم ها علیه ایران و ... موید این موضوع می باشند.
 سردار بلالی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خداوند یار و یاور کسانی است که در راه او به پا خواستند لذا رمز پیروزی ما اعتقاد و ایمان به اهداف عالی نظام می باشد.

امیر خانزادی درباره حادثه نفتکش ایرانی سانچی و اقدامات انجام شده در این باره گفت: به شرکت ملی نفتکش‌ ایران و سازمان بنادر و دریانوردی پیشنهاد دادیم که کلاه‌سبزهای نیروی دریایی، آمادگی حضور بر روی شناور سانچی برای امدادرسانی را دارند؛ اما باید مقدمات حضور در کشور چین فراهم شود.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زمانی که به کلاه‌سبزها این خبر را اعلام کردیم، تعداد زیادی به صورت داوطلبانه برای حضور در این مأموریت اعلام آمادگی کردند که نشان می‌دهد سربازان این کشور آماده‌اند در هر جای دنیا که نیاز باشد، حضور پیدا کنند.
 این حادثه بیش از ۸۰۰۰ مایل دورتر از مرزهای دریایی کشورمان اتفاق افتاد. در روزهای اول مشاهده کردیم با وجود اینکه بخشی از شناور دچار حریق نبود و به زعم ما، امکان حضور بر روی کشتی برای امداد و نجات وجود داشت، اما اقدامی در این باره انجام نشد و من تصور کردم شاید جرأت رفتن بر روی کشتی وجود ندارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری از تقدیم 46 هزار شهید نیروی زمینی ارتش به‌ نظام اسلامی خبر داد و گفت: درهای شهادت همواره روی عاشقان «الله» باز است.

  امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم تشییع پیکر شهید محسن برزگرزاده در اسلامشهر اظهار داشت: بهترین راه شکرگزاری نعمت ولایت، ولایت‌مداری و ماندن پشت سر رهبری، ولایت فقیه و فرمانده کل قواست که امروز مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به طرق مختلف، این ولایت‌مداری را به نمایش می‌گذارند.

Image result for ‫نهم دیماه روز بصیرت‬‎

Image result for ‫نهم دیماه روز بصیرت‬‎

 

Image result for ‫نهم دیماه روز بصیرت‬‎

مردم عزيز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنيا را خيره کرد."

  مقام معظم رهبری

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می آيد . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد. روز نهم دی ماه در تاريخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار گرديد. در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت

امیر سرتیپ حیدری در مراسم اختتامیه  سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت:انس با قرآن، تربیت قرآنی و فراگیری مفاهیم قرآنی همواره به عنوان یکی از اهداف مهم در ارتش همیشه مورد توجه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مکتبی ، قرآنی ، فکری و عقیدتی است و آنچه بیشترین آثار و برکات را برای توسعه توانمندی نظامی و امنیتی فراهم می کند ، معنویت، بصیرت، ولایتمداری، شهادتطلبی و مردمی بودن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه تاکید کرد: برپایی فعالیت های قرآنی و درخشش کارکنان ارتش  در فعالیت های قرآنی چه در سطح ارتش و چه در سطح کشور،  وظیفه ما را برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های قرآنی  سنگین‌تر می‌کند و انتظار ما این است که نظارت و اشراف و همچنین حمایت‌های فکری و معنوی از فعالیت‌های قرآنی در ارتش همچون گذشته ادامه پیدا کند که این امر باعث تقویت انگیزه فعالان قرآنی در ارتش خواهد شد.
سرتیپ حیدری در پایان گفت: امروز ما خدا را شاکریم که ارتش مکتبی، قرآنی و ولایی داریم و این به برکت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  است

 حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریمکارکنان و شانزدهمین دوره مسابقا ت قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت: 

خداوند در قرآن کریم از این کتاب به عنوان کتاب هدایت متقین و پرهیزگاران یاد کرده است و همه ما باید سعی کنیم که این کتاب آسمانی را به شیوه تقوا پیشگان تلاوت کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی  افزود: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی در گذشته و حال به خاطر فاصله گرفتن از قرآن و دستورات اسلامی است. 
وی افزود: هرچه قدر که بتوانیم  خانواده های  عزیز جامعه ارتش به خصوص جوانان را با کتاب آسمانی یعنی قرآن کریم مانوس کنیم، در برابر دسیسه‌های دشمن مستحکم‌تر خواهیم شد، چرا که انس و الفت با قرآن باعث آشنایی با دستورات الهی و عمل به آن ها خواهد شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با تاکید بر این که الگوهایی از اخلاق قرآنی می تواند تاثیرات قرآن در زندگی را به مردم نشان دهد، تصریح کرد: معرفی الگوهای قرآنی که هنوز بسیاری از آنها در جامعه شناخته شده نیستند، در نهادینه کردن این فرهنگ موثر است.

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم افتتاحیه سی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و شانزدهیمن دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش گفت:

اگر انسان میخواهد همچون گیاهان که با آبیاری خشک نمی شوند ایمانش آبیاری شود بایستی به خواندن قرآن بپردازد تنها راه نجات در حوادث سخت توکل به قرآن کریم است.
به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا.  حجت الاسلام احمد جلیلی صفت در ادامه افزود: قرآن راه را نشان می دهد و بی راهه را نیز نشان می دهد همچنین راه انحرافی و غیر انحرافی، خوبی و بدی ، ارزش و ضد ارزش را برای ما مشخص می کند.

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و شانزدهمین دوره مسابقا ت قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش آغاز شد

 سی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و شانزدهیمن دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران از امروز یکشنبه سوم دیماه به مدت چهار روز و با حضور 378 نفر از منتخبین مقاطع کارکنان پایور، کارکنان وظیفه و دانشجویان آجا در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مسابقات در مقطع کارکنان پایور و و وظیفه در 12 رشته (قرائت تحقیق ، قرائت تحقیق ، حفظ 3، 5، 10، 15، 20، 25، 30، جزءو تفسیر سطح 1و تفسیر سطح 2، اذان ) برگزار می گردد.

تعداد صفحات : 48
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 48 صفحه بعد