ولایت مدار

ولایت مدار

یا زهرا
ولایت مدار

ولایت مدار

یا زهرا

توقیف قایق بیگانگان در ساحل الحدیده توسط یمنی‌ها

توقیف قایق بیگانگان در ساحل الحدیده توسط یمنی‌ها یک قایق متعلق به بیگانگان بامداد امروز یکشنبه 27 خرداد در ساحل الحدیده یمن شناسایی و توقیف شد.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی غافلگیرانه این قایق را توقیف کرده اند.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتشار یک پست توئیتری این خبر را تأیید کرده است.

الحوثی اعلام کرده که این قایق به احتمال زیاد متعلق به آمریکا یا فرانسه است.

جنایتی که ترامپ در حق کودکان مهاجر انجام داد

جنایتی که ترامپ در حق کودکان مهاجر انجام داد

آمارهای نهادهای رسمی آمریکا نشان می‌دهد سیاست‌های سخت‌گیرانه دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا علیه مهاجران به جدایی حدود 2000 کودک از والدینشان در نقاط مرزی آمریکا ظرف 6 هفته گذشته منجر شده است.

این آمارها که «وزارت امنیت داخلی آمریکا» در اختیار خبرگزاری آسوشیتدپرس قرار داده نشان می‌دهد بین 19 آوریل تا 31 مه، 1995 کودک خردسال از والدین خود جدا شده‌اند.

برخی از فعالان حقوق مهاجران گفته‌اند مقام‌های آمریکایی زنان را هم از نوزادهایشان جدا می‌کنند اما وزارت امنیت داخلی آمریکا آن را انکار کرده است. دولت آمریکا والدین این کودکان را به تلاش برای ورود غیرقانونی به آمریکا، نقض قوانین مهاجرتی یا ارتکاب جرم متهم و آنها را بازداشت کرده است. از آنجا که در آمریکا بازداشت کودکان به همراه والدینشان ممنوع است، این کودکان از والدین خود جدا می‌شوند.

انگلیسی‌ها هم برای غارت ثروت نفتی ملت سوریه وارد میدان شدند

انگلیسی‌ها هم برای غارت ثروت نفتی ملت سوریه وارد میدان شدند + نقشه میدانی

  تحولات میدانی در مناطق تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق استان دیرالزور سوریه (شرق رود فرات) وارد مرحله جدیدی شده و نیروهای خارجی برای غارت ثروت های نفتی ملت سوریه وارد عمل شده اند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: پس از ورود و استقرار متخصصان و نیروهای نظامی آمریکایی در میادین نفتی تحت تصرف شبه نظامیان کُرد در شرق رود فرات، گروهی از نیروهای نظامی انگلیسی وارد این مناطق شدند.

حملات پهپادی منحصر به فرد یمنی‌ها به مزدوران ائتلاف سعودی

تشدید حملات هوایی ائتلاف سعودی به الحدیده یمن

به نقل از المسیره، مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در سواحل غربی یمن، هدف حملات پهپادی منحصر به فرد ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور قرار گرفت.

یک منبع در یگان پهپادی ارتش یمن تاکید کرد که این حملات بعد از رصد دقیق متجاوزان و مزدوران در سواحل غربی صورت گرفته است.

 یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح یکشنبه هفته گذشته نیز مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در سواحل غربی این کشور را هدف قرار داد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

درگیری شدید در اطراف فرودگاه الحدیده؛ حملات هوایی عربستان سنگین است

خبرگزاری فارس: درگیری شدید در اطراف فرودگاه الحدیده؛ حملات هوایی عربستان سنگین است

فرودگاه الحدیده در استان الحدیده در غرب یمن، امروز نیز در غرب و جنوب خود شاهد درگیری شدید شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی-اماراتی با ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بود.سه روز پیش روز شنبه، رسانه‌های «ائتلاف عربی»، مثل شبکه العربیه و اسکای نیوز، قبل از ظهر مدعی شدند که فرودگاه الحدیده به اشغال شبه‌نظامیان وابسته به این ائتلاف درآمده و بعدازظهر به دروغ خود اذعان کردند و نوشتند که فرودگاه صرفا تحت تسلط آتشباری قرار گرفته است.بعد از حمله‌ای که روز شنبه شکست خورد، بخشی از نیروهای ائتلاف در سه نقطه به موازات ساحل محاصره شدند.صبح امروز سه‌شنبه نیز حمله جدید ائتلاف با پشتیبانی سنگین هوایی آغاز شد و مثل همیشه، جنگ روانی و رسانه‌ای به موازات جنگ میدانی آغاز شد و شبکه العربیه و اسکای نیوز دوباره مدعی شدند که فرودگاه تحت کنترل ائتلاف در آمده است. اسکای نیوز به نقل از کسی که آن را «ابوزرعه المحرمی فرماندهی کل جبهه ساحل غربی» نامید، نوشت که «نیروهای مشترک مقاومت یمنی، با پشتیبانی ائتلاف عربی، به طور کامل بر فرودگاه الحدیده مسلط شدند».