اتحادیه‌اروپا به تل آویو هشدار داد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که تصمیم تل آویو برای تخریب منازل فلسطینیان در منطقه خان الاحمر نتایج جدی به دنبال خواهد داشت.

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای هشدار داد: تصمیم اسرائیل برای تخریب منازل روستائیان منطقه خان الاحمر در کرانه باختری پیامد‌های جدی در پی خواهد داشت. 

ادامه مطلب ...

گاف ترامپ این بار درباره دیدار با ملکه انگلیس


گاف ترامپ این بار درباره دیدار با ملکه انگلیس
 دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به دلیل اشتباه در زمان ملاقات با ملکه بریتانیا و بازدید از گارد سلطنتی مورد انتقاد شدید رسانه‌ها قرار گرفته بود بار دیگر با ادعای اشتباه دیگری خبر ساز شد.  ادامه مطلب ...

رویترز: ایران کارخانه روتر سانتریفیوژ پیشرفته ساخت

 به نقل از سخنان علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: به دنبال خروج آمریکا از برجام، آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران دستور داده سازمان انرژی اتمی توان غنی سازی اورانیوم را به میزان حداکثری اشاره شده در برجام افزایش دهد.
خبرگزاری رویترز نوشت: پس از خروج آمریکا از برجام، سایر طرف های قرارداد تلاش می کنند توافق هسته ای را حفظ کنند  ادامه مطلب ...

آمریکا موضع مداخله جویانه ای در مورد خلیج فارس اتخاذ کرد


 دکتر حسن روحانی روز سه شنبه اعلام کرد که در صورت جلوگیری از صادرات نفت ایران، تهران صادرات منطقه ای را متوقف می کند.
وی در جمع ایرانیان مقیم سوئیس گفت: آمریکایی ها مدعی شده اند که می خواهند به طور کامل جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند. آنها معنی این حرف را نمی فهمند، چرا که این اصلا معنی ندارد که نفت ایران صادر نشود و آن وقت نفت منطقه صادر شود. اگر شما توانستید، این کار را بکنید تا نتیجه اش را ببینید. 

ادامه مطلب ...

کار کثیف اتحادیه اروپا با روسیه



 تصمیم برای تمدید تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه برای شش ماه آینده فردا اتخاذ خواهد شد و از روز دوشنبه هفته آینده اجرا خواهد شد.

تحریم‌های اقتصادی اتحادیه اروپا به دلیل مسائل پیرامون کریمه و اوکراین، علیه روسیه اعمال شده است.

گفتنی است که کارشناسان سیاسی اعلام کرده اند که این تحریم‌ها تاکنون به ضرر اتحادیه اروپا بوده است.