سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

پیام امیر فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت هفته وحدت

http://padafand.aja.ir/Portal/Picture/

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد                                                        دل رمیده ما را انیس و مونس شد.

حمد و سپاس بیکران خداوند سبحان که جمال هستی را به خلقت اشرف کائنات و شافع روز عرصات و افضل جمیع اهل الارض و السماوات مزین فرموده و به وجود مبارک اشرف مخلوقات حضرت رحمه للعالمین، خاک ذلت و خواری را از چهره پیروان و تابعان شریفش بزدود.

  17 ربیع الاول سالروز میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت، روز شکسته شدن بتها و فرو ریختن کاخ ستمگران زراندوز و زورمدار است. آنان که همواره آیین الهی را سدّی در مقابل منافع خود دیده و در طول تاریخ به دنبال استثمار امت ها و تضعیف ملت های آزادیخواه و یکتاپرست بوده اند.

در حال حاضر نیز استعمارگران نوین با تأسی به اجداد مستکبر و جاهل خود، دین مبین اسلام را که در حال گسترش سایه فراگیر آن بر ملت های حق طلب در سراسر جهان می باشد، بزرگترین مانع در سلطه بر ملتها و منابع عظیم آنان دانسته و همواره از راه تفرقه در پی اختلاف افکنی بین ادیان و مذاهب هستند تا بتوانند استعمار نوین خود را محقق نمایند.

فلذا رهبر کبیر انقلاب حضرت امام راحل(ره) همچون همیشه با نگاه تیزبین و افکار ژرف و درک عمیق خود از مسائل جهان، خطر سیطره اجانب بر امت اسلامی و فروپاشی جوامع آنان را، احساس و منبعث از آیه شریفه "واعتصمو به حبل الله جمیعاً ولاتفرقوا" با اعلام ایام میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) به عنوان "هفته وحدت"، ندای وحدت و یکپارچگی امت الهی- اسلامی را طنین افکن نمود و نقطه عطفی را در عزّت، سربلندی و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان جهان به وجود آوردند.

 

                                                            فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا

                                                                                   سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.