سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

با حضور زائران سرزمین های نور برگزار شد؛ مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

http://nahaja.aja.ir/Portal/Picture/

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم جشن و نورافشانی با حضور زائران راهیان نور در پایگاه شکاری وحدتی برگزار شد.  به گزارش روابط عمومی نهاجا، در این مراسم که با حضور فرماندهان و مسئولان پایگاه شکاری وحدتی برگزار شد، حجت الاسلام مطهری نژاد رئیس عقیدتی سیاسی این پایگاه با بیان نکاتی از زندگی حضرت زهرا(س) گفت: سیره زندگی حضرت زهرا(س) قرآنی و نورانی است بطوری که در دامان چنین مادری فرزندانی تربیت شدند که پرچمدار آزادگی، ایثار، شهادت و تمام صفات حسنه در جامعه بودند.


وی افزود: الگوی زنان و مادران ایرانی باید حضرت زهرا(س) باشد و اگر زنی خود را در دامنه ی قله ای ببیند که در اوج آن فاطمه زهرا(س) قرار دارد؛ آن زن، زن مسلمان ایرانی است.


حجت الاسلام مطهری نژاد با اشاره به ابعاد گسترده تاثیر قرآن در زندگی گفت: باید تلاش کنیم در سال جدید توجه بیشتری به قرآن داشته باشیم چراکه قرآن زندگی ها را تغییر خواهد داد و آرامش و خوشبختی را به بار خواهد آورد.


وی گفت: زندگی حقیقی و حیات طیبه در پرتو عمل به دستورها و رهنمودهای قرآن شکل می‌گیرد و این نکته در سرتاسر زندگی فاطمه زهرا(س) پیداست.


رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری وحدتی با اشاره به فرهنگ ترویج قرآن در جامعه گفت: در غرفه ختم قرآن نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور تا کنون روزانه یک ختم قرآن برای سلامتی رزمندگان و خلبانان صورت گرفته، که استقبال از این طرح بسیار قابل توجه و خوب بوده است.


در پایان این مراسم با اهدای هدایایی به اسامی فاطمه و زهرا، مراسم نور افشانی و جشن نیز برگزار شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
// بیتا \\ پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 13:05 http://maloosak.69.mu

سبزه دلت را به نیت آرزوهایت، هر چه که هست گره بزن، شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون سیزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنین
6518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.