سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش : دشمن قصد تغییر ماهیت خانواده های ایرانی را دارد

http://nezaja.aja.ir/Portal/Picture/

حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسم وفا در مراسم اختتامیه کلاس های دوره بصیرت همسران کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در کوی سازمانی امام رضا (ع) گفت: بصیرت به معنای شناخت حق از باطل و تشخیص درست از نادرست است .

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در ادامه بیان کرد : امروز ما نیازمند تشخیص و شناخت درست در زندگی هستیم و خانواده ها به ویژه همسران نقش اساسی در این رابطه و آموختن آن به فرزندان خود دارند و باید با مطالعه و تحقیق در امر تربیت فرزندان کوشا باشند .

وی با بیان اینکه امروزه سبک زندگی تغییر کرده است اظهار داشت: نیاز خانواده ها در این عصر نسبت به گذشته بیشتر شده و در مقابل نیز هجمه های دشمنان وسیع تر شده است. با توجه به هجمه فرهنگی دشمن و وجود ناهنجاری های زیاد در فضا های مجازی باید تلاش کنیم که خانواده ها آسیب نبینند چرا که امروز دشمن قصد پرورش خانواد های بی تفاوت نسبت به دین و ارزش های انقلابی را دارد .


حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسم وفا بیان کرد : ملت ایران دارای فرهنگ غنی سرشار از خود شناسی و خدا شناسی هستند و سنت و آئین های دینی و قومی ما همواره بهترین تاثیرگذاری را در تربیت فرزندانمان داشته است ، ما نباید به تبلیغات دشمن توجه کنیم و وارد عرصه ای از زندگی شویم که مفهوم عشق و محبت ، فرهنگ و دین مبین اسلام به تمسخر بیگانگان قرار گرفته شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.