سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

برخورداری کارکنان ارتش و سپاه از مزایای جدید

http://padafand.aja.ir/Portal/Picture/

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی صدور احکام استخدامی نیروی انتظامی براساس مدرک تحصیلی را به سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی تسری دادند.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه با لایحه تسری مواد 79 و 83 قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران موافقت کردند.

براساس ماده واحده این لایحه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، احکام موضوع مواد 79 و 83 قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مصوب 20 اسفندماه سال 82 به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسری می یابد.

براساس ماده 79 با کارکنان نیروی انتظامی که در طول خدمت موفق به اخذ و ارائه مدارک تحصیلی کاردانی و بالاتر مورد نیاز و قابل قبول نیروی انتظامی شوند به ترتیب زیر رفتار می شود:

الف- چنانچه در زمان ارائه مدرک تحصیلی جدید درجه آنان پایین تر از درجات ورودی مدرک ارائه شده باشد، به درجات وردودی مدرک جدید نائل و ازاء هر سال سابقه خدمت در درجات قبلی از چهارماه ارشدیت نیز برخوردار شده و ترفیعات بعدی آنان براساس مدرک تحصیلی جدید و با رعایت مقررات ماده 78 این قانون خواهد بود.

ب- چنانچه در زمان ارائه مدرک تحصیلی جدید درجه آنان برابر یا بالاتر از درجات ورودی مدرک ارائه شده باشد، به ازای هر مقطع تحصیلی از یک سال و نیم ارشدیت برخوردار می گردند و ترفیعات بعدی آنان براساس مدرک تحصیلی جدید تابع مقررات مواد 75 و 76 این قانون خواهد بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.