سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

شعار مرگ بر ظالم یقه استعمارگران و حکومت طاغوت را گرفت

http://www.aja.ir/portal/Picture/

حجت‌ الاسلام ‌والمسلمین محمد قاسم وفا در بازدید از مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه نزاجا در بین دانشجویان تحت آموزش ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امنیت کشور به شمار سربازان شریف و زحمت‌کش بستگی دارد و کشوری که سرباز ندارد، امنیت ندارد. امنیت کشور ما و این انقلاب بزرگ اسلامی بستگی به بازوان پرتوان شما سربازان دارد و بحمدالله این مرکز که وظیفه آموزش قشر  فرهیخته جامعه را به عهده دارد، توانسته است به کمک فرماندهان، مسئولین و کارکنان صدیق و زحمت‌کش خود به نحو شایسته‌ای آمادگی خود را حفظ کند.  رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این سؤال که چرا پس از گذشت 37 سال از انقلاب هنوز هم مرگ بر آمریکا می‌گوییم اظهار داشت شعار مرگ بر ظالم ریشة قرآنی داشته و در طول تاریخ همواره تأثیرات مثبتی را به دنبال داشته است و ما در جریان انقلاب اسلامی دیدیم که چگونه این شعارها یقه استعمارگران و طاغوت را گرفت و این حدیث امیر المومنین (ع) که فرمودند. حکومت با کفر می ماند ولی با ظلم نه بار دیگر عینیت یافت.

وی در همین رابطه حکومت پهلوی را به عنوان یکی از مصادیق بارز ظلم برشمرد و یادآور شد حکومت پهلوی به عنوان مجری طرح‌ها و برنامه‌های استعماری و ضد دینی انگلیس و آمریکا، در طول 50 و هفت سال حکومت خود جنایت‌های بی‌شماری را بر مردم مظلوم ما روا داشتند و هر گونه اعتراض و مقاومت را به شدت سرکوب می‌کردند و در یکی از این جنایت‌ها که در مشهد اتفاق افتاد رژیم طاغوت با حمله به مردم بی‌گناهی که در اعتراض به قانون کشف حجاب زنان و متحدا لشکل شدن لباس مردان در مسجد گوهرشاد تحصن کرده بودند تعداد 12 هزار نفر کشته و مجروح بر جای گذاشت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در ادامه سخنانش جنگ تحمیلی را نیز که تنها در نیروی زمینی ارتش 49 هزار نفر بر  اساس آخرین آمار 40به شهادت رسیدند از خبائث رژیم پهلوی برشمرد و تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی،استعمارگران و ابرقدرت ها که عامل نفوذ خود را از دست داده و منافع خود را در خطر میدیدند با تحریک رژیم بعث عراق 8 سال جنگ نابرابر  را به ملت ما تحمیل کردند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در پایان تأکید کرد: ما باید قدر این انقلاب که حاصل فداکاری و جانفشانی های هزاران شهید و ایثارگر است را بدانیم و قدردان گذشتگان خود باشیم و این بار سنگینی که بر دوش ما نهاده اند را به سرمنزل مقصود برسانیم.

لازم به ذکر است حجتالاسلامو المسلمین محمد قاسم وفا در ادامة این دیدار از مجتمع آموزشی تازه تأسیس شده اما محمد باقر(ع) و چند پروژه دیگر دیدن کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.