سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

دریادار بیغم : جامعه پرستاری متولیان سلامت هستند

http://aja.ir/portal/Picture/

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش،دریادار بیغم صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم تجلیل از پرستاران و کارکنان بیمارستان های ارتش حضور یافت و پیام تبریک دریادار سیاری را به آن ها ابلاغ کرد.

دریادار بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم گفت: سلامت و امنیت نعمت هایی هستند که انسان ممکن است از آن ها غافل شود و قدر آن ها را نداند ولی وقتی این دو نعمت را از دست داد، متوجه می­شود که چه نعمت هایی را از دست داده است و پرستاران و پزشکان حافظان یکی از این دو نعمت بزرگ و مهم هستند.  وی در ادامه افزود:جامعه پرستاری، متولیان سلامت هستند،سلامتی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در روایت هم آمده است که کسانی که بر بستر بیماران حاضر می­شوند و به آن ها رسیدگی می­کنند ،خداوند آنان را غرق نعمت می­کند ،پس کاری که شما پرستاران انجام می­دهید هیچ گاه از چشم خداوند پوشیده نیست.

دریادار بیغم در ادامه گفت:من از جامعه پرستاران،پزشکان ،پیراپزشکان و مدیران در بیمارستان های نیروی دریایی ارتش تشکر میکنم چرا که در چند سال اخیر وضعیت بهداشت و سلامت در نیروی دریایی ارتش پیشرفت چشمگیری داشته است و تحول عظیمی در این بخش صورت گرفته است و امروز در همه سطوح بخش سلامت ، نیروی دریایی ارتش در نیروهای مسلح پیشگام و فعال بوده است.

دریادار بیغم در پایان خاطر نشان کرد:من برای همه شما آرزوی سلامتی و موفقیت می­کنم و امیدوار هستم که با توجه به بیانات رهبری، سیستم بهداشت و درمانی را بنا کنیم که در شان کارکنان نیرو های مسلح و مردم ایران باشد.

همچنین در ادامه این مراسم ،دریادار مداح رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش گفت:شغل پرستاری طوری است که تمام ذهن و جسم پرستار را درگیر خود می­کند و در آن پرستار تلاش میکند که بهترین کار را ارائه دهد.

دریادار مداح در ادامه افزود:جامعه پرستاری در نداجا حافظان سلامت و امنیت هستند و ما به دنبال آن هستیم که در بخش مدیریتی طوری به مطالبات پرستاران رسیدگی کنیم تا رضایت شغلی آن ها نیز تامین شود تا بتوانند هرچه بهتر به این شغل خطیر و حساس عمل کنند.

دریادار مداح در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:تمام بیمارستان های نیروی دریایی در پایگاه ها و مناطق، دارای نشان درجه یک از سوی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هستند.

در بخش دیگری از این مراسم ،حجت الاسلام روشندل رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت:شغل پرستاری سختی روحی بسیار زیادی دارد و به خاطر همین سختی و حساسیت است که خداوند در قرآن از پرستاران به عنوان محسنین یاد می­کند.

وی در ادامه افزود :اگر جامعه پرستاری و درمانی در نیروی دریایی ارتش نتوانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند ،مطمئنا کارکنان این نیرو در صحنه های نبرد نخواهند توانست که به خوبی با دشمن مقابله کنند و از این مرز و بوم دفاع کنند.

حجت الاسلام روشندل در پایان از تمامی زحمات بخش درمان و سلامت نداجا تشکر کرد .

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 22:53 http://www.a-aliakbari59.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وب بسیار عالیه
موفق باشید

محمد چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 22:30 http://www.dastjerdshokoh.blogsky.com

با سلام متاسفانه در قسمت تنظیمات قسمتی به نام کاربر وجود ندارد حضورا از راهنمایی شما استفاده خواهم کرد با تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.