سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش: ناوگروه چهلم نداجا بزودی به آبهای بین المللی اعزام می شود

http://aja.ir/portal/Picture/


فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش گفت: در آینده ای نزدیک ناوگروه چهلم نداجا متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی البزر و ناو پشتیبانی رزمی قم به سمت آب های آزاد و بین المللی اعزام می شود.

امیر دریادار دوم ابراهیم اشکان در مراسم استقبال از ناوگروه سی و هشتم نداجا افزود: ناوگروه سی وهشتم متشکل از ناوشکن جمهوی اسلامی ایران شهید نقدی و ناوهای پشتیبانی رزمی بوشهر و لاوان اواخر دی سال 94 منطقه را برای انجام ماموریت تعیین شده ترک کرد.  وی ادامه داد: این ناوگروه پس از استقرار در شمال اقیانوس هند در رزمایش بزرگ ولایت 94 شرکت و کلیه تمرین ها و ماموریت های محوله را با موفقیت انجام داد.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: این ناوگروه پس از خاتمه رزمایش منطقه را به مقصد خلیج عدن ترک و در آنجا نسبت به رصد فعالیت های ناوهای فرامنطقه ای، منطقه ای و همه تحرکات آنها به خصوص در بحران یمن اقدام کرد.

امیر دریادار اشکان ابراز داشت: این ناوگروه در ادامه ماموریت خود برای ارسال پیام صلح و دوستی ملت بزرگ ایران به سایر کشورهای اسلامی به بنادر سلاله، دارالسلام و مسقط عزیمت و در مدت دریانوردی از خط استوا عبور کرد.

وی اشاره کرد: نکته مهم، حضور تعداد زیادی دانشجو در طول اجرای دریانوردی ناوگروه سی وهشتم بود که مسئولان آن توانستند علاوه بر اجرای ماموریت اطلاعاتی عملیاتی از عهده آموزش دانشجویان نیز به خوبی برآیند و تمامی فصل های آموزشی پیش بینی شده در کمال ایمنی و سلامت به انجام رسید.

وی خاطر نشان کرد: حضور دانشجویان در ناوگروه و کسب تجربه دریانوردی طولانی مدت به خصوص شرکت در رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 فرصت بسیار مغتنمی بود تا دانشجویان علاوه بر آمادگی برای دفاع و رویارویی با تهدیدات احتمالی، با انجام تمرین های مبنتی بر عمل براندوخته های خود بیافزایند.

گفتنی است؛ همچنین ناوشکن الوند (ناوگروه سی‌ونهم) نیز سال گذشته برای حضور در آبهای هند به این کشور اعزام شده بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.