سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

ارتش ولایی ایران در دفاع از نظام اسلامی ثابت قدم است

http://www.aja.ir/portal/Picture/

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش ولایی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی ثابت قدم است. 

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران لحظه ای در دفاع از اسلام و انقلاب درنگ نمی کند و این پایمردی و ایستادگی را با تقدیم 48 هزار شهید گلگون کفن به اثبات رسانده در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی ثابت قدم است.


وی با بیان اینکه ارتش کشورمان با دیگر ارتش های جهان تفاوت های بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: ارتش ایران به فرماندهی مقام عظمای ولایت دارای مشروعیت است و در سلسله مراتب به لحاظ فرمانبرداری از جانشین حضرت ولیعصر(عج) در جایگاه بسیار بالاتری قرار گرفته است.


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران از یک شخص و تاج و تخت حمایت نمی کنند، بلکه همواره مدافع مستضعفان و مظلومان جهان بوده و در برابر مستکبران و زورگویان ایستاده است، از این جهت دارای محبوبیت و مقبولیت است.


وی در ادامه افزود: ارتش و همه نیروهای مسلح کشورمان، سربازان الهی و حافظان مکتب والای اسلام بوده و جنگ و کشته شدن در این مسیر بالنده را جهاد و شهادت در راه پروردگار متعال و رسیدن به سعادت ابدی می دانند.


سرتیپ حیدری در پایان ضمن گرامیداشت روز ارتش و نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: مردم قم شهیدان بزرگواری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که 700 شهید نیز از میان نیروهای ارتشی بوده و این افتخار بزرگی برای ماست.


29 فروردین ماه به دستور حضرت امام خمینی(ره) روز ارتش نام گرفته است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.