سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

ضایی در جمع فرماندهان سپاه استان فارس/ امروز روز نمایش اقتدار رهبری و نظام در داخل ایران و خارج از مرزهاست

http://img8.irna.ir/1395/13950712/82254768/

تهران-ایرنا- دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جنگ و انقلاب و مبارزه ما نبرد حق و باطل است گفت: امروز روز نمایش اقتدار رهبری و نظام در داخل ایران و خارج از مرزهاست.  به گزارش ایرنا، محسن رضایی امروز دوشنبه در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان فارس اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب حسینی و جنگ ما هم یک جنگ حسینی بود. انقلاب پس از سقوط شاه و دفاع پس از سقوط صدام پایان نیافته است. کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا یک تفسیرش همین است که جهاد ادامه دارد. 

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی»،وی یادآور شد: عده ای بعد از سقوط شاه از پای ننشستند و قدرت را به جای انقلاب نشاندند و بعدازآن بر سر قدرت به نزاع پرداختند. انقلاب ما یک انقلاب حسینی بود، یعنی قیام حق علیه باطل؛ دفاع ما نیز محدود به بیرون کردن صدام نبوده است. این شعار 'کربلا ما می آییم' فلسفه ما بوده و هست. دفاع ما یک دفاع حسینی بوده و انقلاب و دفاع در این کشور زنده است. 

رضایی افزود: دفاع ما فقط در برابر صدام نبود؛ آن هایی که پشت سر صدام بودند که تمام نشده اند. شوروی تمام شد، ولی آمریکا و انگلیس که هنوز هستند و به دشمنی با ایران ادامه می دهند. 

''وهابیت، که میلیاردها دلار به صدام کمک کرد، همچنان هست و تازه علیه ما به میدان آمده است. انقلاب اسلامی ریشه و مایه در نهضت اباعبدالله الحسین(ع) دارد و انقلاب ما هم انقلاب حق علیه باطل است. این دو ادامه دارد چون دشمنان و طاغوت ها ما را رها نکرده اند. نمی شود انقلاب را به بزرگداشت 22 بهمن محدود کنیم و دیگر کاری به کار آن نداشته باشیم. چیزی بدتر از شاه را برای ما خواهند آورد تا از تکرار انقلاب جلوگیری شود.'' 

وی ادامه داد: می خواهند ما دست از دین خود بکشیم و سنگرها و مساجد را تحویل بدهیم و فقط اسمی از اسلام بماند؛ مگر این که ما با بازدارندگی آن ها را ناامید و مأیوس کنیم. الحمدالله در بعد نظامی این کار انجام شده، ولی در بعد فرهنگی و دیگر ابعاد هم باید دشمنان را ناامید کنیم. ما وظیفه داریم حرف حق بزنیم. حرف حق ما چند محور دارد؛ یکی این که هیچ کشوری نباید مرزهای دیگر کشورها را نقض کند، خصوصاً مرزهای جهان اسلام باید حفظ شود. 

رضایی یادآور شد: ما در قرون اخیر، بخشی از جغرافیایمان را ازدست داده ایم، ولی امروز روی ایران قدیم ادعایی طرح نمی کنیم. پیام انقلاب حفظ مرزهای کنونی است. ما می گوییم قلوب را باید فتح کرد، نه این که مرزهای رسمی کشورها را زیر پا بگذاریم. مسئله دوم این است که مردم سالاری در کشورهای اسلامی مستقر شود. مردم عربستان باید آزاد شوند و در چارچوب انتخابات دولت خود را انتخاب کنند. تعجب می کنم که چرا مسئولان ما ملاحظه آل سعود را کرده و این حرف حق را به آن ها نمی زنند و این که چرا مدعیان آزادی و حقوق بشر به عربستان فشار نمی آورند؟! حرف سوم ما، حفظ استقلال کشورهای اسلامی است. 

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جهان اسلام نباید به غرب وابسته شود. این محورها و دیدگاه های جمهوری اسلامی به منزله ارزش های سیاست خارجی ایران است. این ارزش ها موردقبول افکار عمومی دنیا هم هست. همه دنیا این حرف ها را قبول دارد. ما از این حرف حق دفاع می کنیم. ما نمی خواهیم عالم را به زور اسلحه شیعه کنیم. حرف حق می زنیم، اما آن ها با تحریم جواب می دهند. 

وی به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: در موضوع هسته ای مدعی شدند که حاضرند با ما تعامل کنند. اول گفتند همه تحریم ها را برمی داریم، بعد حرفشان را تغییر دادند و گفتند تحریم های ثانویه را برمی داریم و تحریم های اولیه می ماند. یک برش به حرفشان زدند و در مذاکرات گفتند به تحریم های اولیه کار نداشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.