سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

سانا: «الشیخ سعید» در حلب تحت کنترل ارتش سوریه در آمد

خبرگزاری فارس: سانا: «الشیخ سعید» در حلب تحت کنترل ارتش سوریه در آمد

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند محله «الشیخ سعید» در جنوب شهر حلب را از کنترل «النصره» خارج کنند؛ محله‌ای که از مهم‌ترین پایگاه‌های جبهه النصره در حلب بود.  

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که محله «الشیخ سعید» که بزرگترین مقر جبهه النصره در حلب است، تحت کنترل ارتش در آمده است.

به گزارش این خبرگزاری، خروج افراد غیر نظامی از چند منطقه برای فرار از دست گروههای تروریستی ادامه دارد که در محل سکونت آنان حضور دارند.

یک منبع سوری نیز اعلام کرد که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند به صورت کامل منطقه «الصالحین» واقع در «حلب القدیمه» را نیز آزاد کنند.

بنا بر این گزارش، ارتش بسرعت در حال پاکسازی همه نقاط محله است و صفوف دفاعی تروریستها در حال فروپاشی است.

با آزادسازی محله‌های الصالحین و الشیخ سعید افراد غیر نظامی نیز تا این لحظه از طریق الصالحین در حال خروج از مناطق «بستان القصر، الکلاسة، السکری و الزبدیة» هستند.

در واقع با کنترل مناطق الصالحین و الشیخ سعید، تروریستها در مساحتی کمتر از 4% از مناطقی که پیش از آغاز عملیات آزادسازی شرق حلب در اشغال آنان بود، محاصره شده‌اند.

سانا در پایان گزارش داد، با این پیشروی مهم، خطوط دفاعی تروریستها در محله‌های باقی مانده که در آن حضور دارند طی ساعات آینده به صورت خودکار متلاشی خواهد شد. این مسئله در سایه پیشروی سریع ارتش نیز با سرعت بیشتر صورت خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.