سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی
سربازولایت

سربازولایت

سیاسی - اجتماعی - فرهنگی

عملکرد متوسط تیم‌های ایران؛ کار پرسپولیس سخت شد

خبرگزاری فارس: عملکرد متوسط تیم‌های ایران؛ کار پرسپولیس سخت شد/ غریبه‌ای میان غول‌های شرقی!+جدول

هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به پایان رسید که نمایندگان ایران یک برد، ۲ مساوی و یک باخت را تجربه کردند.  

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار شد و نمایندگان ایران عملکرد متوسطی را از خود به نمایش گذاشتند.

پرسپولیس اولین نماینده ایران دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف الریان قطر رفت. قرمزپوشان در دیدار رفت و در قطر نمایش ضعیفی داشتند و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شده بودند و بسیار امیدوار بودند که با حمایت تماشاگران خودی بتوانند نتیجه دور رفت را جبران کنند.

شاگردان برانکو در این بازی، به خصوص در نیمه اول بارها و بارها فرصت‌های مختلف گلزنی را ایجاد کردند اما نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. بهترین فرصت قرمزپوشان پنالتی بود که نصیب مهدی طارمی شد و این مهاجم با ضربه‌ «چیپ» توپ را به آسمان کوبید تا آه و حسرت هواداران را دربر بگیرد. در نیمه دوم شاگردان برانکو بازهم به فکر گلزنی و پیروزی بودند اما ضدحملات تیم قطری بسیار خطرناک بود تا جایی که شاگردان لادروپ در دو سه موقعیت تا آستانه باز کردن دروازه بیرانوند پیش رفتند اما بخت و اقبال با قرمزپوشان یار بود تا در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد و سرخ‌پوشان در ادامه رقابت‌ها کار سختی پیش رو داشته باشند.

شاگردان برانکو باید در دیدار بعدی خود مقابل الهلال عربستان صف آرایی کنند و این در حالی است که آن‌ها دو مهره کلیدی خود به نام‌های سید جلال حسینی و سروش رفیعی را به دلیل دو اخطاره شدن در اختیار نخواهند داشت.

در این گروه الهلال عربستان با یک پنالتی الوحده امارات را برد تا با 8 امتیاز مقتدرانه در صدر گروه D قرار بگیرد.

استقلال خوزستان، دومین نماینده ایران بود که پرامید راهی قطر شد. شاگردان پورموسوی که در دیدار رفت مقابل لخویا قهرمان قطری‌ها به تساوی رسیده بود و امیدوار بود با کسب امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد. از طرفی نماینده قطر هم امیدوار بود با پیروزی مقابل آبی‌های خوزستان خود را به صدر جدول برساند و همین کار را هم کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.